zondag 20 maart 1983

Intro




Hi lezer,

Laat ik ons even aan je voorstellen.
Wij zijn een gepensioneerd koppel, inmiddels 47 jaar getrouwd, ouders van een zoon en oma en opa van een fantastische kleinzoon. 

Wij zijn allebei levensgenieters en wij lijden aan Tripophobia (the fear of not having any travel trips currently booked). Sinds ons huwelijk in 1976 is er geen jaar voorbij gegaan zonder dat we toch minstens één keer op vakantie of op reis gingen. 

In de tachtiger jaren vierden we meestal vakantie binnen Europa. Vanaf dat ons budget het toeliet zijn we wat verder de wereld gaan verkennen en echt gaan reizen. En dat hopen we te blijven doen zolang onze gezondheid het toelaat. Binnen of buiten Europa, mooi is het overal. 

Ik schrijf mijn reisverhalen in de eerste plaats voor mezelf. Ze zijn dus vaak uitgebreid en gedetailleerd, maar ik vind het fijn om me af en toe te kunnen verliezen in herinneringen.

Veel leesplezier!
Myriam & Maurice 


 

4 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een reizen hebben jullie gemaakt! Prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga nog eens wat meer lezen over je reizen Myriam. Dan weet je wie er op je blog rondneust. Groetjes Dorothé

    BeantwoordenVerwijderen